Service van ING nóg dichterbij

Digitale servicepunten

Het vernieuwde ING-servicepunt biedt ING-klanten de mogelijkheid om op locatie zelf, in hun eigen internetbankierenomgeving, hun bankzaken te regelen. Doordat er altijd een speciaal opgeleide en gecertificeerde medewerker aanwezig is, kan de klant altijd hulp inroepen als het even niet lukt. En heeft de klant een specifieke vraag die de medewerker niet direct kan beantwoorden, dan is een afspraak met een adviseur op een ING-kantoor zo gemaakt. Bij deze ING-servicepunten komen digitaal bankieren en persoonlijke dienstverlening samen.

Ervaar het zelf, bijvoorbeeld in ING Huis Amstelveen, Breda, Deventer of Amersfoort.

Binnen de digitale servicepunten is UJambo ingezet om een gecombineerde medewerker/klantomgeving te creëren. Hierin kan de klant allerhande bankzaken regelen terwijl een medewerker van het servicepunt ondersteunende handelingen kan uitvoeren.

Laten we een klantgerichte en efficiënte shop-in-shop omgeving realiseren.

Neem contact met ons op.